Κατάργηση κατανομών σε λογ. 231 ή άνευ υπολόγου και διαδικασία ορισμού υπολόγου – 21/1/2025
Πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τις διαθέσιμες εναλλακτικές μπορείτε να βρείτε εδώ.
Πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τις διαθέσιμες εναλλακτικές μπορείτε να βρείτε εδώ.
Σας ενημερώνουμε ότι η δυνατότητα πραγματοποίησης πληρωμών θα είναι εφικτή από 07/01/2025, ενόψει της ολοκλήρωσης της εκτέλεσης του ΑΠΔΕ 2024.
Κατ’ εξαίρεση, στην περίπτωση που η δαπάνη του έργου σας αφορά μισθοδοσία (ή αντίστοιχης φύσης ανελαστική δαπάνη) που θα πρέπει να καταβληθεί εντός του έτους, θα ακολουθηθεί η εξής διαδικασία: υποβολή γραπτού αιτήματος στην τεχνική υποστήριξη (helpdesk e-ΠΔΕ), με τίτλο helpdesk «Ανελαστική δαπάνη», συμπληρώνοντας και επισυνάπτοντας το πρότυπο xls που περιλαμβάνει τα εξής απαραίτητα στοιχεία: Ενάριθμος έργου (όχι MIS), Επωνυμία υπολόγου φορέα (όχι φυσικού προσώπου), ΑΦΜ υπολόγου φορέα, Ποσό πληρωμής, Αιτιολογία ανελαστικότητας της δαπάνης, Τηλέφωνο επικοινωνίας, E-mail επικοινωνίας. Σε περίπτωση που η αιτιολογία δεν στοιχειοθετεί επαρκώς την ανελαστικότητα της δαπάνης, το αίτημα θα απορρίπτεται.
Το πρότυπο αρχείο ανελαστικής δαπάνης μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Ενημερώθηκε η ενότητα θεσμικό πλαισιο/Νόμοι - ΚΥΑ - Εγκλύκλιοι με τον νέο νόμο ν.5140/24 «Νέο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων & συμπληρωματικές διατάξεις» (ΦΕΚ 154/Α/30.9.2024) εδώ.
Ενημερώθηκαν τα Εγχειρίδια Χρήσης του e-ΠΔΕ που αφορούν στη διαχείριση ηλεκτρονικών τιμολογίων (ΗΤ) μέσω e-ΠΔΕ. Τα νέα εγχειρίδια μπορείτε να τα δείτε εδώ.