Οδηγίες για την πραγματοποίηση ανελαστικών ηλεκτρονικών πληρωμών έργων ΠΔΕ μέχρι 31/12/2024

Σας ενημερώνουμε ότι η δυνατότητα πραγματοποίησης πληρωμών θα είναι εφικτή από 07/01/2025, ενόψει της ολοκλήρωσης της εκτέλεσης του ΑΠΔΕ 2024.

Κατ’ εξαίρεση, στην περίπτωση που η δαπάνη του έργου σας αφορά μισθοδοσία (ή αντίστοιχης φύσης ανελαστική δαπάνη) που θα πρέπει να καταβληθεί εντός του έτους, θα ακολουθηθεί η εξής διαδικασία: υποβολή  γραπτού αιτήματος στην τεχνική υποστήριξη (helpdesk e-ΠΔΕ), με τίτλο helpdesk «Ανελαστική δαπάνη», συμπληρώνοντας και επισυνάπτοντας το πρότυπο xls που περιλαμβάνει τα εξής απαραίτητα στοιχεία: Ενάριθμος έργου (όχι MIS), Επωνυμία υπολόγου φορέα (όχι φυσικού προσώπου), ΑΦΜ υπολόγου φορέα, Ποσό πληρωμής, Αιτιολογία ανελαστικότητας της δαπάνης, Τηλέφωνο επικοινωνίας, E-mail επικοινωνίας. Σε περίπτωση που η αιτιολογία δεν στοιχειοθετεί επαρκώς την ανελαστικότητα της δαπάνης, το αίτημα θα απορρίπτεται.

Το πρότυπο αρχείο ανελαστικής δαπάνης μπορείτε να το βρείτε εδώ.